fbpx
Måske har du aldrig hørt om hverken polariseret træning eller HIIT før - måske har du. Men hvad er mest effektivt, og hvordan skal du designe din træning, så du får størst muligt udbytte? De fleste af os har andet i livet end blot løb, og derfor kan der også være andre faktorer i dit liv, der gør at den ene træningsform er bedre end den anden. Her i artiklen gennemgår jeg, hvad forskningen i øjeblikket har at sige om de to træningsmetoder, og hvordan du kan gribe dem an, hvis du gerne vil prøve det af i din egen træning.
Vil du gerne læse med? Se mere under "Klog på løb".
Vil du gerne læse med?Få adgang til alle artiklerne nu! - 7 dages GRATIS prøveperiode!

Få motivation til din egen træning og bliv klogere på løb, træning og sundhed.

Gennem artikler, træningsprogrammer, anmeldelser, videoguides og ekspertens egen erfaringer får du indsigt, inspiration og værktøjer til din egen træning.

Som medlem kan også du sende konkrete forespøgsler på emner, som vi vil tage op undervejs.

Du får 7 dages gratis prøveperiode, hvor du kan se, om det er noget for dig!

Ja tak - giv mig adgang nu!
Meld dig til Runivations nyhedsbrev

Modtag 1 gratis artikel om måneden fra Klog på løb samt andre spændende nyheder fra Runivation.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.