fbpx
Foråret står for døren, og det er tid til maj måneds program! Først og fremmest – har du endnu ikke fundet vores facebookgruppe, så kom endelig derind! Du kan finde gruppen her, og den er altså for alle medlemmer af Klog på løb: Team Runivations facebookgruppe Er du i tvivl om, hvad de forskellige ting i programmet betyder, så se nærmere i blokken nederst i artiklen (“det med småt”), hvor der er forklaringer af de forskellige forkortelser. Programmet for maj måned I denne måned introducerer vi tempoløb. Når du løber tempoløb, så undgå at løbe så hurtigt, at du kommer til at løbe anspændt. Tempoløb er en god måde at øve sig i at kunne ligge så tæt på grænsen som muligt, uden at overskride den, så prøv at holde godt øje med det. Prøv evt. at løbe lidt over det, du tror er grænsen, et par gange, for at få en god fornemmelse af, hvordan det føles, når du er på hhv. den “rigtige og forkerte” side af den. UgeMandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag17Jog i zone A / hvileLang tur / hvile18Sprinttræning:6-8 x 100m ved 95-100% af fuld fart, p=3 min jog.4-6 x 45s all out p=5 min jog/gangJog i zone A / hvile6 x 3 minutter i D med 3 minutters gåpauseJog i zone A med 2-3 hurtige løb undervejs / hvileFællestræning: […]
Kurv
  • No products in the cart.