fbpx
Mange løbere har fokus på deres vægt - nogle bruger løb til at tabe sig, mens andre prøver at tabe sig for at blive hurtigere. Og da løb er en vægtbærende idræt, er det også af relativt høj betydning, at du ikke skal bære rundt på for meget "passivt væv" - altså fedt ;) Her i artiklen får du nogle simple og realisérbare tips, som kan hjælpe dig, som gerne vil sænke din fedtprocent.
Vil du gerne læse med? Få adgang med det samme her: "Klog på løb".
Vil du gerne læse med?Få adgang til alle artiklerne nu! - 7 dages GRATIS prøveperiode!

Få motivation til din egen træning og bliv klogere på løb, træning og sundhed.

Gennem artikler, træningsprogrammer, anmeldelser, videoguides og ekspertens egen erfaringer får du indsigt, inspiration og værktøjer til din egen træning.

Som medlem kan også du sende konkrete forespøgsler på emner, som vi vil tage op undervejs.

Du får 7 dages gratis prøveperiode, hvor du kan se, om det er noget for dig!

Ja tak - giv mig adgang nu!
Meld dig til Runivations nyhedsbrev

Modtag 1 gratis artikel om måneden fra Klog på løb samt andre spændende nyheder fra Runivation.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.