fbpx
Så er vi klar til næste måneds styrkeprogram! I denne måned tager vi fat i det, man kalder for “supersæt”. Supersæt er for de fleste super godt, da du sparer rigtig meget tid på din styrketræning – så er der måske større chance for, at du får det gjort Supersæt betyder, at du starter med at lave første sæt af en øvelse. Derefter tager du første sæt af en anden øvelse. Efter dette går du tilbage til første øvelse igen og tager andet sæt osv. For at have overblik over, hvilke øvelser, man lægger sammen, skriver man det typisk som A1 og A2, B1 og B2 osv. I forhold til nedenstående program betyder det altså, at du starter med at lave 8-12 gentagelser af A1, altså 1-bens squat. Derefter laver du 8-12 gentagelser af A2, altså krydsløft. Du går da tilbage og laver andet sæt af A1 og slutteligt A2. Herefter er du klar til at gøre det samme med B1 og B2. ØvelseSætGentagelserA1: 1-bens squat28-12A2: Krydsløft28-12B1: 1-bens dødløft28-12B2: Sideplanke benskift28-12C1: Bagside planke benskift28-12C2: Planke benskift28-12 Er du i tvivl om, hvordan øvelserne ser ud? Frygt ej – Max viser i videoen, hvordan øvelserne ser ud
Kurv
  • No products in the cart.